вівторок, 18 лютого 2014 р.

Нарешті перемога

17 лютого було оголошено 100 лауреатів Десятого всеукраїнського конкурсу  "Вчитель-новатор". 
Я щиро радію, що серед них є Я 













і моя колега, яка надихнула мене брати участь у цьому конкурсі - Світлана Михайлівна Попель!!!









Також участь у конкурсі взяла моя добра подруга, колега по роботі Оксана Володимирівна Лукачик, яка стала учасником і отримає сертифікат. 


Я їй бажаю успіху у всьому, а головне - правильно визначати приоритети у житті, чого у неї треба повчитися!!!




У сотню війшла моя робота "Розробка уроків для поглибленого вивчення інформатики"... Переглянути роботи можна тут ...

Ще, я брала участь у спеціальній номінації від Відкритого світу і надзвичайно багато часу приділила цій роботі, щоб описати усі способи використання обладнання...

Моя робота тут      

Бажаю усім успіху ... надіюся, що участь і перемога у цьому конкурсі дась мені можливість чогось досягти у житті і довести дещо ...

Немає коментарів:

Дописати коментар